Kompānijas «Orkla Foods Latvija» zīmola «Spilva» produkcijas eksports uz Ukrainu un Lielbritāniju šogad pirmajā pusgadā ir būtiski pieaudzis, informēja kompānijā.
Uzņēmumā pavēstīja, ka zīmola «Spilva» produkcijas eksports uz Ukrainu šogad pirmajā pusgadā ir dubultojies. «Iepriekš Ukrainas ārpolitiskās un iekšpolitiskās situācijas dēļ «Spilvas» produkcijas eksports uz šo valsti bija samazinājies. Taču šā gada pirmajā pusē mūsu pārdošanas apjomi Ukrainā ir normalizējušies un pat uzlabojušies. (..) Šogad šīs valsts tirgū esam ieviesuši sešus jaunus produktus – salātu mērces. Ņemot vērā Ukrainas embargo attiecībā uz Krievijā ražoto produkciju, Latvijā ražotie produkti atrod ceļu pie saviem patērētājiem ātrāk,» sacīja «Orkla Foods Latvija» mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Savukārt «Spilva» produkcijas eksports uz Lielbritāniju šogad pirmajā pusgadā ir pieaudzis par 50%, savukārt eksports uz Īriju pieaudzis par 17,3%.
«Par eksporta izaugsmi šajās valstīs visvairāk varam pateikties saviem tautiešiem, kuri ir uzticīgi «Spilvas» produktiem,» teica «Orkla Foods Latvija» mārketinga direktore.
Kompānijā arī norādīja, ka «Orkla Foods Latvija» ražojumu, galvenokārt zīmolu «Spilva» un «Gutta» produkcijas, lielākie eksporta tirgi šā gada pirmajos sešos mēnešos bija Igaunija, Čehija un Lietuva. Uzņēmuma produkcija tiek eksportēta arī uz ASV, Dāniju, Īriju, Kanādu, Krieviju, Lielbritāniju, Norvēģiju, Slovākiju, Somiju, Zviedriju, Ukrainu, Vāciju.
«Orkla Foods Latvija» īpašnieks ir Norvēģijas pārtikas koncerns «Orkla». Uzņēmums ar nosaukumu «Orkla Foods Latvija» strādā kopš 2015.gada decembra, kad tika pabeigts restrukturizācijas process, kura gaitā tika apvienoti uzņēmumi «Spilva» un «Gutta».