Jau no 1. jūlija Coca-Cola vadību Baltijas valstīs un Polijā pārņems jaunā ģenerāldirektore – pieredzējusi vadītāja Lana Popovica. Jaunā ģenerāldirektore pienākumus pārņems no Annas Jakubowski, kura šo pozīciju ieņēma no 2013. gada. Lana uzņēmumā strādā jau 15 gadus, Latvijas un pārējos tirgos viņa būs atbildīga par Coca-Cola stratēģiju, inovācijām, mārketingu un komunikāciju kopumā, plecu pie pleca sadarbojoties ar vietējām pārstāvniecībām un Coca-Cola HBC rūpnīcu.
Lana Popovica šo gadu laikā ir ieguvusi ļoti lielu pieredzi nozarē, ieņemot vadošas starptautiskas pozīcijas, tostarp, strādājot mārketinga vadībā. 2006. gadā viņa kļuva par ģenerāldirektori Horvātijā un drīz pēc tam arī Bosnijā un Hercegovinā. 2011. gadā Lana pārņēma procesu vadītāja amatu Grieķijā. 2012. gadā ieņēma procesu vadītāja amatu Dienvidaustrumu Eiropā, atbildot par 7 valstīm, tostarp Grieķiju un Serbiju. “Lana ir viena no mūsu talantīgākajām vadītājām. Viņa bija atbildīga par 7 valstīm dažādos reģionos. Viņas vadībā Coca-Cola uzņēmumam izveidojās veiksmīga sadarbība ar uzticamiem partneriem, viņai izdevās spodrināt zīmolu un padarīt to mūsdienīgu un aktuālu vietējām vajadzībām. Lana ir sekmējusi Coca-Cola straujāku un veiksmīgāku attīstību visās septiņās valstīs un tagad strādās arī pie Baltijas un Polijas tirgus izaugsmes,” stāsta Nikos Kometis, Coca-Cola uzņēmuma Biznesa Vienības Prezidents Centrālajā un Austrumu Eiropā.
Popovica aktīvi darbojas arī sabiedriskajā dzīvē, pārstāvot sievietes, to tiesības un iespējas uzņēmumā. Viņa ir Coca-Cola “Sieviešu Vadības Padomes” locekle, kas sastāv no 15 sievietēm – vadītājām no visas pasaules. Padome pārstāv 23 valstis Centrālajā un Dienvideiropā. Lai panāktu lielāku vienlīdzību un spēcinātu sieviešu lomu, kā arī palielinātu sieviešu īpatsvaru vadošajos amatos, Lana aktīvi strādā pie stratēģijas, dažādu iniciatīvu uzsākšanas un īstenošanas. Lana padomes darbības ietvaros sniedz konsultācijas izpilddirektoriem un vecākajiem vadītājiem par TCCC Globālo Sieviešu Iniciatīvu .
Lana Popovica ir dzimusi Horvātijā un ieguvusi mārketinga grādu Zagrebas Universitātes Ekonomikas fakultātē. Savā brīvajā laikā viņai patīk kuģot, spēlēt klavieres un klausīties mūziku.