Home » Baltija, Jaunumi » Klienti augsti novērtē plašu pakalpojumu klāstu un preču kvalitāti

Klienti augsti novērtē plašu pakalpojumu klāstu un preču kvalitāti

Laadur

Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam – labs serviss ir tas, kas nodrošina uzņēmuma veiksmi. Ikviens klients vēlas, lai viņa vajadzības tiktu apmierinātas un uzņēmuma uzdevums ir ne tikai risināt problēmas un atbildēt uz jautājumiem, bet arī sniegt klientam solīto. Tāpēc daudz labāk darbs ar klientiem veiksies tiem uzņēmumiem, kuriem ir plašs pakalpojumu klāsts un kuri spēj apvienot vairākas, patērētājiem nozīmīgas lietas. Viens no šādiem servisiem ir “Laadur Baltic”, kas nodrošina kvalitatīvas preces un tehnisko apkalpošanu pēc iespējas tuvāk klientam.

Uzņēmuma piedāvājuma klāsts ir pietiekami plašs, lai ikviens klients spētu atrast sev vēlamo. Uzņēmuma produktu piedāvājumā ir viss, sākot no rokas palešu ratiņiem līdz personāla pacēlājiem un noliktavas aprīkojuma, tāpat kompānija piedāvā pilna cikla tehnisko apkalpošanu. Kā atzīst “Laadur Baltic” direktors Ainārs Logins, izcils klientu serviss nenozīmē klientu vajadzību pārsniegšanu, bet vieglu sadarbību.

“Gluži kā iepērkoties veikalā, arī izmantojot uzņēmuma pakalpojumus, klientam svarīgs ir ērtības faktors, proti, lai viss nepieciešamais būtu pieejams vienā konkrētā vietā. Piemēram, iegādājoties speciālu tehniku, daudz patīkamāk klientam ir nepieciešamības gadījumā veikt tā apkopi un remontu tieši iegādes vietā. Tāpat daudz ērtāk ir iegādāties konkrētas rezerves daļas uz vietas, nevis meklēt tās citos servisos. Tikpat svarīgi, protams, klientu apmierinātībai ir cena un pakalpojuma kvalitāte, jo ikviens uzņēmums vēlas, lai klienti aizietu un atgrieztos ar smaidu,” norāda A. Logins.

“Laadur Baltic” direktors pastāsta, ka pašlaik uzņēmums attīsta četras galvenās preču grupas, tajā skaitā iekraušanas tehniku, noliktavu aprīkojumu, celtniecības mašīnas un speciālo tehniku. Katra preču grupa ir nodrošināta ar pakalpojumu spektru, kas iekļauj konsultācijas, projekta izstrādi, piegādi, ieviešanas pasākumus, pēcpārdošanas apkalpošanu, kā arī iekārtu maiņu vai modernizāciju.

“Uzņēmums darbojas specifiskās jomās līdz ar to arī klienti mums ir visdažādākie, sākot no tirdzniecības, mēbeļu būvmateriālu ražošanas, tipogrāfijas, kokapstrādes nozares pārstāvjiem līdz maziem un vidējiem vairumtirdzniecības uzņēmumiem. Ikdienā strādājot ar klientiem mēs apzināmies, ka tikpat svarīga kā pakalpojuma kvalitāte, ir ērtības un plašs pakalpojumu spektrs, ko mēs ikdienu cenšamies nodrošināt,” norāda A. Logins.

Zīmols “Laadur” sastopams ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā un Lietuvā, un tā pamata nodarbe ir pārkraušanas iekārtu un noliktavu sistēmu tirdzniecība un serviss.

Atslēgas vārdi: ,

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress