Latvijas uzņēmumiem franšīzes pārdošana ir relatīvi jauns koncepts, tomēr pēdējā laikā arī Latvijas uzņēmumi ir sākuši izmantot šo eksporta tirgu apguves metodi. Kā franšīze palīdz palielināt tirdzniecības vietu skaitu, apgrozījumu, veicināt uzņēmuma zīmola atpazīstamību un ar kādiem šķēršļiem jāsaskaras?
Uz 2014.gada pirmo Eksporta Rītu esam uzaicinājuši divus Latvija plaši pazīstami uzņēmumu pārstāvjus, kuriem ir pieredze franšīzu pārdošanā. Kaspars Spriņķis no „New Rosme” un Mārtiņs Jaunzems no „Attirance” dalīsies savā pieredzē par franšīzu pārdošanu kā eksporta tirgu apgūšanas veidu.
Eksporta Rīta programma
08:50 – 09:00 Rīta kafija, uzkodas
09:00 – 09:20 Iepazīšanās
09:20 – 10:10 „New Rosme” franšīzu pieredze un to nozīmīgums uzņēmuma attīstībai
– Ar ko sākt un kā uzsākt
– Tirgu un Partneru izvēle
– Veiksmes faktori
Kaspars Spriņķis SIA New Rosme, Tirdzniecības un mārketinga direktors
Šobrīd New Rosme ir viens no vadošajiem Latvijas veļas ražotājiem. Uzņēmums eksportē uz vairāk nekā 20 pasaules valstīm. New Rosme ir ieguvis The Red Jackets atzinību, kā viens no Latvijas izcilākajiem eksporta zīmoliem.
10:10 – 10:30 Kafijas pauze
10:30 – 11:20 „Attirance” pieredze ar franšīzu
– Attīstības iespējas ar franšīzu palīdzību
– Partneru izvēle
– Potenciālās iespējas un grūtības
11:20 – 12:00 Diskusija
Mārtiņš Jaunzems,SIA Attirance, Eksporta vadītājs
SIA “Attirance” Latvijā ražo 36 produktu grupas un vairāk nekā 300 kosmētikas produktu. Produkcija tiek eksportēta uz 43 dažādām valstīm un eksports sastāda 95% no uzņēmuma apgrozījuma.
Attirance ir viens no The Red Jackets TOP 100 Latvijas izcilākajiem eksporta zīmoliem.
Dalības maksa:EURO 35.50 + PVN (21%)
LTRK biedriem un GatewayBaltic klientiem: EURO 21.30 + PVN
DNB bankas klientiem (juridiskām personām) – bez maksas!
Reģistrēšanās: ej.uz/Eksportam
Vairāk informācijas: krista.petersone@gatewaybaltic.com vai baiba.greda@chamber.lv