Zīmols raksturo produktu un/vai uzņēmuma tēlu, to raksturo gan produktu nosaukums, gan uzņēmuma misija un vērtības, gan kopējais dizaina koncepts. Profesionāla zīmolvadība var veicināt uzņēmuma ieiešanu ārvalstu tirgos, vai tieši pretēji – to bremzēt. Zīmols var būt arī uzņēmuma atšķirības zīme tirgos, kas raksturo tā pieredzi, kompetenci, vērtības un darbības konceptu – aspektus, kas uzrunā partnerus, klientus un piegādātājus. Tie var būt dažādi dažādos tirgos, tieši tādēļ ir svarīgi saprast savus mērķa tirgus, pareizi tos uzrunāt un veidot komunikāciju ar tiem.
Mācību ietvaros apskatītās tēmas:
1) Pārdošanas kanāli (izpēte un identifikācija)
2) Zīmolvedības pamatprincipi
3) Konkurētspējīgo priekšrocību noteikšana ārvalstu tirgos
4) Piedāvājuma sagatavošana
5) Uzņēmuma prezentācijas materiāli
6) Mārketinga pasākumi ārējos tirgos (biznesa vizītes, izstādes, kontaktbiržas, pasākumi)
7) Būtiskākie priekšnosacījumi veiksmīgai pārdošanai ārvalstīs
Mācības vadīs Inga Ulmane, GatewayBaltic vecākā projektu vadītāja
Inga Ulmane jau vairākus gadus konsultē un strādā ar uzņēmumiem eksporta un tirgus izpētes jomā. Strādājot Gatewaybaltic Inga ir piesaistītījusi ārvalstu partnerus gan Eiropā, gan ārpus tās dažādiem Baltijas uzņēmumiem dažādās nozarēs: pārtikas ražošana, metālapstrāde, kokrūpniecība, būvniecība, IT, kosmētika, poligrāfija u.c. Inga aktīvi piedalās Latvijas uzņēmumu eksportspējas veicināšanā gan organizējot Eksporta rītus sadarbībā ar LTRK un konferences, gan vadot izglītojošus seminārus Baltijas uzņēmumiem.
Darbnīca notiks: 6 decembrī: no 9.30 līdz 16.00 (1 diena), LTRK Namā (Kr. Valdemāra 35, Rīga)
Dalības maksa: 48Ls+PVN (semināra standartcena: 120Ls+PVN) – ietaupījums 87Ls!
Dalībnieku skaits: tikai 12 cilvēki;
Reģistrēties: http://ej.uz/DARBNICA_06-12-2012