Kravu pārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju būtiski sarukuši, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” pastāstīja Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.
“Mums ir regulārs kontakts ar mūsu pārvadātājiem, kuri strādā ar Ukrainas tirgu. Pieci pārvadātāji, 11 transportlīdzekļi palikuši Ukrainas teritorijā, visi Latvijas valstspiederīgie izkļuvuši, bet 10 šoferi ar Ukrainas vai Baltkrievijas pilsonību ir Ukrainā,” sacīja Godiņš.
Pēc viņa teiktā, lai gan autopārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju turpinās, redzams apjoma samazinājums: “Turpinās pārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju, bet redzam būtisku apjoma samazinājumu. Ja paskatāmies pagājušo nedēļu pret nedēļu iepriekš, pārvadājumu atļauju skaits uz Baltkrieviju krities par 20%, uz Krieviju par 33%.”
“Pārvadājumi ir sarežģīti, jo, braucot no Krievijas, uz robežas ar Latviju nākas pavadīt pat 10–12 dienas. Tās nav pat stundas, tās ir dienas,” pastāstīja Godiņš. Savukārt no Baltkrievijas rinda ir 4–6 dienas.
Līdz ar to pārvadājumi šajos virzienos ir dārgi. Turklāt daļa šoferu nevēlas doties uz šiem galamērķiem.