Home » Āzija, Jaunumi, Latvija » “Food Union” veiksmīgi iekļuvis Ķīnas tirgū

“Food Union” veiksmīgi iekļuvis Ķīnas tirgū

Latvijas piena pārstrādes uzņēmumam “Food Union” veiksmīgi ir izdevies iekļūt Ķīnas tirgū, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” atklāja zemkopības ministrs Jānis Dūklavs (Zaļo un zemnieku savienība).

Dūklavs uzsvēra, ka uzņēmumam izdevies iekļūt Ķīnas tirgū ar “normāliem apjomiem”. Pērn “Food Union” atvēra pirmo Ekselence saldējuma popup veikalu vienā no Šanhajas ievērojamākajiem iepirkšanās centriem New World Dai Maru, kuru dienā apmeklē apmēram 100 tūkstoši cilvēku.

“Ķīniešiem saldējums nav tradicionāls un pazīstams produkts, bet tas iekaro arvien lielāku popularitāti. Nogaršojot mūsu Ekselences saldējumu, ķīnieši atzīst, ka tas ir salds, bet tieši tik, lai viņiem tas patiktu, ar maigu šokolādi, sulīgu mērci un kas nav mazsvarīgi – ar svaigu un patīkamu garšu,” toreiz par jauno sadarbību sacīja Rīgas piena kombināts (Food Union Group) valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Ministrs norāda, ka lai arī pašlaik Ķīnas tirgū izdevies iekļūt ar saldējumu, būšot vēl arī citi produkti. Dūklavs piebilst, ka panākumu pamatā ir smags darbs un uzņēmums ir strādājis gada garumā, lai sasniegtu šādu rezultātu.

Pērn Food Union atvēra arī Nu Smoothie zīmola tirdzniecības vietas piecos vadošajos un biežāk apmeklētajos lielveikalos Šanhajā — Bao Shan, Zhong Huang Bai Lian, Wu Jiao Chang, Nan Jing un San Xin —, kuros pieejams no dabīgām izejvielām ražotais saldējums Nu Smoothie.

Savukārt šogad maijā “Food Union” Ķīnā būvē “Kāruma” sieriņu ražotni un drīzumā plāno sākt aktīvu piena un saldējuma eksportu.

Foto: Publicitātes
Atslēgas vārdi:

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress