Pēdējā laikā iedzīvotāju labklājības līmenis ir ievērojami uzlabojies un ir vērojama stabilitāte visos sektoros. Mājokļa remonts, jauna auto iegāde vai kāds cits lielāks pirkums vairs nešķiet tik nesasniedzams sapnis. Lielāki pirkumi, protams, saistītās arī ar rūpīgu izmaksu plānošanu, tāpēc arvien biežāk iedzīvotāji izmanto tieši hipotekāro kredītu priekšrocības. Kā norāda uzņēmuma „Latvijas Hipotēka”, kredītu speciālists Ivars Jansons, elastīgie kredīta atmaksas nosacījumi un individuālā pieeja katra klienta vēlmēm un iespējām ir tie iemesli, kāpēc lielāku pirkumu veikšanai tiek izvēlēts hipotekārais kredīts nebanku sektorā.
„Aizdevumu izsniegšana pret nekustamā īpašuma ķīlu kļūst arvien pieprasītāks pakalpojums. Gan privātpersonām, gan uzņēmējiem tiek piemērotas samērīgas un izdevīgas procentu likmes, lai paņemto aizdevumu būtu iespējams apmaksāt. Cilvēki arvien vairāk sāk domāt, kā izdevīgā veidā var ātri un vienkārši iegūt aizdevumu. Klientiem ir dažādas vēlmes, tāpēc katram no tiem tiek piedāvāti individuāli nosacījumi. Priecē, ka tik daudz cilvēku rūpīgi izsver visu kredītdevēju nosacījumus, izvēloties sev vispiemērotāko. Plānotie mājokļa remonta vai citi izdevumi var aizkavēt idejas realizēšanu, tāpēc hipotekārais kredīts ar izdevīgām procentu likmēm ir kā atspēriena punkts labākai nākotnei,” turpina Ivars Jansons.
Katra sapņa vai vēlmju piepildījumam dažkārt ir nepieciešama palīdzība. SIA „Latvijas Hipotēka” darbība ir vērsta uz finansiālo nodrošinājumu un klientu labklājību ilgtermiņā. Viens no spilgtākajiem piemēriem atbalstam īstajā dzīves brīdī ir pieckārtējais Latvijas čempions 20 km soļošanā Arnis Rumbenieks, kurš saņemot uzņēmuma atbalstu, veiksmīgi nes Latvijas vārdu pasaulē.
SIA „Latvijas Hipotēka” ne tikai izsniedz aizdevumu, bet arī nodrošina juridiskās konsultācijas par aizņēmumu, dāvinājuma, mantojuma un īpašuma izsoles gadījumiem. Uzņēmums palīdz saglabāt nekustamo īpašumu, ja dažādu iemeslu dēļ tas ir nonācis līdz nepatīkamajai izsolei. Tāpat pirms katra aizņēmuma klienti saņem konsultācijas gan par atmaksas termiņiem, gan piemērotāko atmaksas grafiku, lai nenāktos saskarties atmaksas grūtībām. Uzņēmuma mērķis ir neradīt klientos liekus uztraukumus, bet gan sekmēt tādu vidi, kurā sadarbība ar klientu uzlabo viņa dzīves kvalitāti.