Kanādas uzņēmumu “Tim Hortons” plāno iegādāties ASV ātrās apkalpošanas restorānu tīkls “Burger King”, lai kļūtu par pasaulē trešo lielāko kompāniju ātrās ēdināšanas jomā.
“Burger King” lielākajam akcionāram tagad piederēs jaunās kompānijas vairākuma akcijas. Tas panākts pēc abu uzņēmumu savstarpējas vienošanās.
Akcijas, kuras paliks pāri, tiks sadalītas starp esošajiem “Tim Hortons” un “Burger King” akcionāriem. Vienošanās darījumā iekļauts fakts, ka abi zīmoli tiks saglabāti.
Jaunā grupa bazēsies Kanādā, jo tur atrodas apvienotās kompānijas lielākais tirgus, kā arī šāda bāzēšanās izvēle sniegs uzņēmmam izmantot Kanādas labvēlīgo nodokļu sistēmu.
Starp abiem uzņēmumiem pašlaik norisinās pārrunas, lai varētu veiksmīgi noslēgt darījumu.