Uzņēmuma SIA Sandori valdes locekle Anita Savicka stāsta, ka Latvijā radīta juvelierizstrādājumu zīmola Anita Sondore izveidē un zīmola kolekcijas Sounds of silence radīšanā ir investēti vidēji 80 000 eiro.
Šādi līdzekļi ieguldīti, lai virzītu zīmolu attīstīties ASV tirgū. Savicka gan nezin, cik ātri ieguldītie līdzekļi tiks atpelnīti.
Valdes locekle gan pauž, ka labai biznesa attīstībai ir vairāki faktori, piemēram, spēja ātri pieņemt lēmumus, kopējā ekonomiskā situācija pasaulē un citi.
Savicka atklāj, ka zīmola attīstībai ir ieguldīti gan personīgie, gan valsts un Eiropas savienības sniegtie līdzekļi.
No idejas līdz realizācijai pagāja astoņi mēneši, un zīmols bija izveidots.
Anita Sondore zīmols ir ASV izvēlēts kā viens no visperspektīvākajiem zīmoliem JA New York jauno dizaineru vidū.