“Google” iegādājās mūzikas straumēšanas kompāniju “Songza”, lai iekļautu to savā mūzikas straumēšanas pakalpojumu sarakstā.
“Google” ir veicis šādu darījumu, jo lai gan daudzās jomās ir pārāks par citām kompānijām, mūzikas jomā informācijas gigants atpaliek no “Apple”vai “Spotify”.
Nedrīsk aizmirst, ka “Google” jau pieder mājaslapas vietne “YouTube”, turklāt “Google” vēlas pavērt plašākas iespējas mūzikas mīļotājiem- izveidot pakalpojumu, kas būs “YouTube”platfomā, bet funkcionēs līdzīgi kā “Spotify”. Tādēļ “Google” pašlaik ir izdarījuši noderīgu un stratēģisku soli, iegādājoties “Songza”.
Iegādātais uzņēmums gan nav tik populārs kā “Spotify” ar saviem 40 miljonu lietotājiem, taču “Google” ir nepieciešamas tieši “Songza” tehnoloģijas mūzikas pārvaldīšanā, nevis klientu bāze.
“Google” vēlas melomānu popularitātes ziņā panākt pārējās vadošās mūzikas straumēšanas kompānijas, īpaši pēc “Apple” soļa, kad uzņēmums iegādājs “Beats Music”, kas ir profesionāla mūzikas pārvaldīšanas vietne.
Konkrēta darījuma summa nav nosaukta, ir dzirdētas baumas, ka summa varētu būt 15 miljoni ASV dolāru.