Par zīmola nozīmi un stratēģijām, veidojot tēlu eksporta tirgos, stāstīs lielākās Latvijas reklāmas aģentūras DDB direktors un sociālā biznesa MAMMU partneris Andris Rubīns, kā arī apakšveļas un korsešu izstrādājumu ražotnes New Rosme izpilddirektors Edgars Štelmahers.
DDB ir viena no vadošajām reklāmasaģentūrām pasaulē. DDB Latvia klientuportfelī ietilpst tādi uzņēmumi kā Statoil,LMT, Maxima, Nordea, Balta, Audi, Grindeks, Rosme, Dobeles Dzirnavnieks, Hanzas Maiznīcas u.c.
New Rosme ir viens no vadošajiem korsešu izstrādājumu ražotājiem Baltijā. Uzņēmumā strādā 325 cilvēki un produkti tiek eksportēti uz Zviedriju, Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu, Kazahstānu, Lielbritāniju, Īriju, Vāciju, Portugāli, Spāniju, Čehiju, Franciju, Somiju, Austriju, kā arī uz Baltijas valstīm.
Eksporta Rīta programma”
08:55 – 09:00 Ierašanās, rīta kafija un uzkodas
09:00 – 09:15 Ievadvārdi un iepazīšanās
09:15 – 10:00 Andra Rubīna (DDB) prezentācija
10:00 – 10:15 Kafijas pauze
10:15 – 11:00 Edgara Štelmahera (New Rosme) prezentācija
11:00 – 12:00 Diskusijas un pieredzes apmaiņa dalībnieku vidū
Prezentācijas laikā tiks iekļautas šādas tēmas:
Kā radīt dzīvotspējīgu zīmolu?
Kādēļ zīmols jāvirza arī eksporta tirgos? Iespējas un riski.
Mārketings – izmaksas vai investīcija?
Kādēļ Latvijas ražotāji savus zīmolus virza vietējā tirgū, bet reti – eksporta tirgos?
Dalības maksa:
30 Ls + PVN;
LTRK biedriem, GatewayBaltic un DHL klientiem: 20 Ls + PVN,
DNB bankas klientiem (juridiskām personām) – bez maksas!
Reģistrēšanās forma: ej.uz/Eksportam
Informācija: inese.manguse@gatewaybaltic.com vai LTRK_info@chamber.lv