Latvijas kompānija STENDERS sākusi jaunā produktu portfeļa, veikalu dizaina un zīmola ieviešanu eksporta valstīs. Pirmo jaunās pārmaiņas skārušas Ungāriju, kurā jaunā veikala atklāšanai pievērsušies biznesa mediji, rakstot, ka „latvieši pārņem Budapeštu”. Plānots, ka divu gadu laikā taps papildus 30 STENDERS veikali vairāk kā 15 eksporta valstīs.
Ungārijā STENDERS pazīst jau 4 gadus. Šobrīd, kad uzņēmums sācis ieviest jaunās pārmaiņas – paplašinot produktu klāstu, ieviešot tirdzniecībā organisko kosmētiku sejai, kā arī mainot zīmolu un veikalu dizainu, tas kļuvis interesants Ungārijas biznesa medijiem, kā arī izraisījis lielāku interesi klientos. Varu droši apgalvot, ka STENDERS ungāri atpazīst kā kvalitatīvu zīmolu no Latvijas. Jau pirmajās jaunā veikala darbības dienās bija liels pircēju skaits. Prognozēju, ka tuvākā nākotnē ir potenciāls palielināt tirdzniecības vietu skaitu,” stāsta STENDERS partnere Ungārijā Ieva Kellere.
Uzņēmuma ārējās tirdzniecības vadītāja Ieva Eglīte prognozē 2011.gadu plāno noslēgt ar ievērojamu izaugsmi visās 20 eksporta valstīs. „Lielākās ekspektācijas kompānijai STENDERS ir par tirgus daļas paplašināšanu. Jaunajai produktu nišai – organiskās kosmētikas produktiem sejai vajadzētu piesaistīt papildu klientūru esošajiem lojālajiem klientiem. Līdz ar to nostiprinot STENDERS zīmolu vietējā tirgū vēl vairāk, kā arī padarot tirdzniecības vietas konkurētspējīgākas kopumā,” skaidro I.Eglīte.
Kopumā ar visām tirdzniecības vietām pasaulē STENDERS šogad plānosasniegt 18 miljonus EUR lielu apgrozījumu, kas atbilst 25% pieaugumam pret 2010.gadu. Plānots, ka šogad kopumā tiks sasniegts 183 liels STENDERS veikalu tīkls Eiropas, Krievijas un NVS valstu un Āzijas reģionos.Jau 2011.gada pirmajā pusgadā eksporta pieaugums uz Ķīnu palielināts par 161% un uz Eiropas valstīm par 65%. Gada otrā pusē tiek plānots lielāks apgrozījuma pieaugumu saistībā ar tradicionālo produkcijas pieprasījuma palielināšanos ziemas sezonas laikā.
Kompānijas komanda izpētījusi, ka organiskā sejas kosmētika ir atbilstoša jaunākajām pasaules tendencēm – pieprasījumam pēc dabiskās izcelsmes izejvielu produktiem un vienlaicīgi efektīvu rezultātu. „Pētījumu un laboratorijas testu rezultāti apliecina gaidīto – rezultāti ir acīmredzami, jo visos produktos ir iekļautas ļoti efektīvas vielas, kā ābolu sēklu ekstrakts un hialuronskābe, kas nodrošina novecošanās pazīmju samazināšanos,” skaidro STENDERS laboratorijas vadītājs Aleksandrs Gurkovskis.
STENDERS tirdzniecības vietas ir 20 valstīs: Krievija, Ķīna, Polija, Igaunija, Baltkrievija, Ukraina, Kazahstāna, Kirgizstāna, Gruzija, Japāna, Saūda Arābija, Lietuva, Somija, Zviedrija, Ungārija, Slovēnija, Austrija, Grieķija, Horvātija, Latvija.