ES eksporta veicināšanas programmas ietvaros ES uzņēmumi ir aicināti piedalīties izpētes braucienā uz Japānu un Dienvidkoreju un prezentēt savus produktus potenciālajiem partneriem. Visiem programmas dalībniekiem tiks nodrošinātas pieredzējušu profesionāļu konsultācijas Japānas un Dienvidkorejas uzņēmējdarbības vides jautājumos.
Rīga, 2011. gada 12. septembris – EU Gateway programmas mērķis ir palīdzēt Eiropas uzņēmumiem paplašināt savu biznesu, izmantojot eksporta iespējas uz Japānu un Dienvidkoreju. No 1994 gada Programmas ietvaros piedalījās vairāk nekā 2400 ES uzņēmumi no 9 nozarēm (katru gadu notiek 6 biznesa misijas Japānā un 3 Korejā). Visiem uzņēmumiem, kas piedalījās EU Gateway programmā, Deloitte Japānā un Dienvidkorejā organizēja kopumā gandrīz 900 tikšanās (katru gadu) ar potenciālajiem biznesa partneriem. Izpētes braucienu rezultāti ir izcili: dalībnieki ir apmierināti ar saņemtajiem pakalpojumiem un 88% uzņēmumu vēlas vēlreiz piedalīties Programmā.
Izpētes braucieni ietver sevī sekojošas aktivitātes:
Pirms braukšanas instruktāža: atlasītie uzņēmumi piedalās “pirms braukšanas” tikšanās, kas notiek Eiropā un kuras vada EU Gateway pārstāvji no Eiropas, kur uzņēmumi saņem informāciju par mērķa tirgu, kā arī pieeju veiktai tirgus izpētei un detalizētāku informāciju par Programmu un pasākumiem.
Izpētes brauciena programma: viena nedēļa no svētdienas līdz piektdienai Japānā vai Dienvidkorejā.
- Iepazīšanas ar Japānas vai Dienvidkorejas tirgu – prezentācijas vada Eiropas un vietējie biznesa pārstāvji;
- Iepazīšanas pasākums saistībā ar uzņēmuma nozari;
- Individuālas tikšanās pēc ieplānota grafika;
- 2 dienas – izstāde pasākumam paredzētajā norises vietā (katram uzņēmumam tiek paredzēts savs stends), lai prezentētu savus produktus un tehnoloģijas uzaicinātajiem Japānas vai Dienvidkorejas biznesa pārstāvjiem;
- Pieņemšana, lai uzaicinātu un satiktos ar uzņēmumu biznesa partneriem;
- Profesionāļu atbalsts uz vietas un loģistikas atbalsts;
- Katra dalībnieka atgriezeniskā saite par stratēģiju, loģistiku un visu pasākumu.
Papildu pasākumi: Pēc atgriešanās no Japānas vai Dienvidkorejas dalībniekiem tiek sniegtas konsultācijas, kā tālāk sadarboties ar potenciālajiem Japānas vai Dienvidkorejas biznesa partneriem.